loading...
طنز ایرانی
دیگه مجبور نیستی هرجا که میری

                                    ازم اجازه رفتن بگیری

میشه با هرکی که میخوای بجوشی

                                                   اصلا هرچی دلت میخواد بپوشی

میشه به هرکی میخوای دل ببندی

                                          یا با غریبه ها بگی بخندی

وقتی دیر میکنی یا میری جایی

                                          دیگه نیستم بهت بگم کجایی

                                          دیگه نیستم بهت بگم کجایی

نرو تنهام نزار با درد و غمهام

                                               اگر چه دلخوری از خیلی حرفهام

به قرآنی که از سایش گذشتم

                                           به مرگ هردوتامون خیلی تنهام

نگو میینمت یه روز دیگه

                                     آخه احساس من اینو نمیگه

نمیتونم قبول کنم نباشم

                                     تر و خشکت کنه یه مرد دیگه

                                     تر و خشکت کنه یه مرد دیگه

خداحافظ همیشه بهتر از من

                                      همیشه یا که هرجا سرتر از من

تو چشمهات بهترین بودن تو دنیا

                                   نمیدیدی اگر چه کمتر از من

خداحافظ که رفتم بی بهونه

                                    از این خونه دلم بدجوری خونه

بجای سر به روی شونه من

                                تو یادم خاطرات تو میمونه

                                تو یادم خاطرات تو میمونه

شاید خیلی چیزا میخواستی اما منم چیزی نداشتم پات بریزم اینقدر بغضم رو پنهون کردم از تو از اون روزی که تو رفتی مریضم

قدیمها یادمه میرفتی جایی همیشه یه خداحافظ میگفتی چقدر آسون شدم باهات غریبه بازم پشت سرم چیزی شنفتی الان داغی نمیفهمی چی میگم مدیونی اگه یادم بیوفتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظز شما در مورد مطالب وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 116